Fra kageform til fitmom #3

Jeg startede jo mit vægttab den 15. maj 2019 og indtil d. 16. januar 2020 – nåede jeg til endnu en milepæl, nemlig – 15 KG 😀

Det var en fed følelse at være kommet så langt og mit mål var jo på 1 år at jeg skulle minimum have tabt 20 kg i alt inden den. 15. maj 2020 og jeg kan godt nå de sidste 5 kg på små 4 måneder og lidt mere af end 5 kg.

Jeg vil lige vise jer lidt billeder fra da jeg startede og til hvor jeg er kommet til nu, nemlig – 15 kg og man kan sagtens se en stor forskel.

Flere har spurgt hvad jeg gør for at tabe mig …

Til at starte med begyndte jeg at gå nogle ture og spise i kalorieunderskud, da jeg prøvede og tælle kalorier i starten når de kom til morgenmad og min frokost.

Jeg spiste én portion af vores almindelige aftensmad og jeg sagde til manden at det blev nød til at blive anrettet i køkkenet, for så stod det ikke og fristede foran mig på spisebordet.

Men nu, der tæller jeg ikke kalorier, der bruger jeg bare min sunde fornuft. Jeg kan godt beskrive hvad jeg spiser i løbet af en arbejdsdag.

  • Morgenmad (5 tiden): Morgen smoothie bestående af 1 frosen banan, 3-4 frosne jordbær, en ske protein pulver og ca. 300 ml havredrik
  • Morgen/formiddag: (9 tiden): enten et ristet rugbrød eller en grov rundstykke med en skive ost.
  • Frokost: (12 tiden): enten en lille portion salat eller en rugbrøds mad med pålæg.
  • Aftensmad (17 tiden): en portion af familiens almindelige aftensmad.

jeg er for nyligt begyndt på og spise en protein bar om eftermiddag, når jeg kommer hjem fra arbejde ved 15 tiden for der kan jeg godt være lidt sulten – så istedet for at spise et eller andet usundt så spiser jeg en bar istedet for.

Glæder mig til at fortælle mere som virker for mig, når jeg kommer af med flere kilo.

Tak fordi havde lyst til at læse med <3
– Sabrina

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll til toppen