Fra kageform til fitform #1

Jeg er igang med en vægttabsrejse, hvor mit mål er 20 kg indtil videre (selvom jeg sagtens kunne trænge til at tabe mig mere end lige 20 kg) men et mål af gangen.

Mit første del mål er 5 kg og er 1,5 kg fra at nå det og har sat en dato på hvornår jeg skal have tabt den 5 kg inden og det er senest den 30. juni, så det er lige om små 14 dage..

Vi har et stykke tid snakket om at mig og knægten skulle ud og løbe/gå små ture og så fik jeg den geniale idag at det startede vi da bare på i dag 😀

Så ud med os kl 7 i morges og så startede vi i de små med at gå og løbe, moren her er jo i dårlig form, så kageformen skal væk.

Vi har aftalt at vi gør det hver weekend og når han nu går på sommerferie, så løbetræner vi også et par gange om ugen om aften, mens faren putter lillesøster.

Jeg håber i har lyst til at følge med i min store vægttabs rejse 🙂

Det er en super måde at komme igang med at løbe på, hvis man ingen kondi har (som mig) 😀

2 kommentarer til “Fra kageform til fitform #1”

  1. Bare pas på med at I ikke for hurtigt løber for langt – ledbånd er f.eks. en del længere tid om at komme i form end muskler og lunger. Så super god ide med skiftevis at gå og løbe;) kh Pia

    1. Sabrina Møller

      Det gør vi bestemt heller ikke, vi tager det i stille og roligt tempo.
      Men tusind tak for rådet 😄

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll til toppen